Сушилнята за ръце Dyson Airblade™: пъхнете ръцете си вътре, без вода, и не избърсвайте панталоните си..

Dyson и независими експерти от Университета в Брадфорд, Англия, проведоха проучване на хигиенните характеристики на свръхбързата сушилня за ръце Dyson Airblade™, като я сравниха с конвенционалните термосушилни и хартиени кърпи. Резултатите от доклада са публикувани в Journal of Applied Microbiology.

За красота

В резултат на експериментите си те стигат до заключението, че търкането на ръцете една в друга в опит да се ускори процесът на сушене с помощта на конвенционален сушилник за ръце увеличава нивата на бактерии и микроби – нещо, което сушилникът за ръце Dyson Airblade™ не прави. Техниката на миене на ръцете и антибактериалната ефективност на перилните препарати бяха сред основните теми в дневния ред. В повечето случаи миенето на ръцете намалява броя на бактериите по повърхността на кожата, но не ги елиминира напълно.

Конвенционалните сушилни използват нагрят въздух за изпаряване на влагата. Това е сравнително дългосрочен процес. Повечето хора нямат търпение да изсушат ръцете си докрай, затова или ги избърсват в дрехите си, или остават с влажни ръце. Влажността на ръцете оказва влияние върху предаването на микроби, тъй като е известно, че бактериите и микробите се размножават до 1000 пъти по-лесно върху мокри ръце, отколкото върху сухи.

Ако не подсушите ръцете си правилно и до пълното им изсъхване, предаването на бактерии чрез ръкостискане или предмети е неизбежно.

Това се дължи на факта, че бактериите са в състояние да останат жизнеспособни и да се адаптират към новите условия на околната среда. Ако ръцете се оставят системно мокри поради неефективно подсушаване, това може да доведе до дразнене на кожата, което от своя страна може да доведе до появата на повече вредни бактерии на повърхността на кожата.

Сушилнята Dyson Airblade™ издухва водата от повърхностите на ръцете само за 10 секунди с помощта на два въздушни потока.

Преди въздухът да достигне до ръцете ви, той преминава през HEPA филтър, който задържа до 99.9% от патогенните бактерии.

За разлика от Dyson, обикновените сушилни използват бавен, топъл въздушен поток, за да изпарят влагата от повърхността на ръцете средно за 30-35 секунди. Въз основа на експерименти и лабораторни тестове е направено заключението, че Dyson Airblade™ превъзхожда конвенционалните сушилни за въздух. Благодарение на времето за подсушаване на ръцете Airblade™ ръцете не са в контакт една с друга, което намалява вероятността от развитие на бактерии и броя на преносителите им.

В допълнение към сравнението на Dyson Airblade™ с конвенционалните термични сушилни, в експеримента са използвани и хартиени кърпи. В доклада се подчертава, че изхвърлянето на използвани хартиени кърпи е ключов въпрос, особено в среди с голям трафик като летища, гари, стадиони и големи търговски комплекси. Кошчетата за боклук се препълват бързо, а кошчетата за чисти кърпи често стоят празни. След това ръцете се поддържат влажни, което увеличава риска от предаване и разпространение на бактерии.

Dyson също така възложи на Масачузетския технологичен институт да оцени екологичните характеристики на сешоара за ръце Dyson Airblade™. Проучването показва, че Airblade™ има най-ниското въздействие върху околната среда от всички хартиени кърпи или стандартни сушилни, включително всички етапи от жизнения цикъл – от производството до изхвърлянето.

Използвайки цифров двигател DDM, сушилнята за ръце Dyson използва до 80% по-малко енергия от обикновена сушилня, така че разходите за експлоатация са много по-ниски. Airblade™ също така оказва по-малко въздействие върху глобалното затопляне, потенциалните въздействия върху човешкото здраве, качеството на екосистемите, потреблението на енергия, водата и използването на земята в сравнение с всеки друг метод за сушене на ръце.

Хигиената, ефективността и екологичността на Dyson Airblade™ са потвърдени в проучвания на водещи университети и независими органи като Националната фондация по хигиена NSF International , Кралското дружество по обществено здраве RSPH, Англия , Световната организация за изследване на храните Campden BRI, Великобритания . Сушилнята за ръце Dyson Airblade™ е единствената сушилня за ръце, която законно може да получи етикет за ниски въглеродни емисии на Carbon Trust.

Сушилнята за ръце Dyson Airblade™ е най-хигиеничната сушилня за ръце на пазара днес, с HEPA филтър, който пречиства въздуха и задържа до 99,9% от бактериите. Сушилнята има специално антибактериално покритие на повърхността, което унищожава патогенните микроби. Всички тези характеристики превръщат Dyson Airblade™ в най-подходящата сушилня за ръце за използване в хигиенни и санитарни помещения, като болници, училища и предприятия за преработка на храни.

1. Reneta Marinova

Може ли да ми кажете дали сушилнята за ръце Dyson Airblade е наистина толкова ефективна? Имам съмнения относно това дали ще ми трябва да избърша ръцете си по панталоните си след употребата на тази сушилня, тъй като няма нужда от вода. Благодаря предварително за отговора!

1. Rosen

Да, сушилнята за ръце Dyson Airblade е наистина ефективна. Тя използва силен въздушен поток, който бързо изсушава ръцете ви за няколко секунди. Няма нужда да избършете ръцете си по панталоните си след употребата на тази сушилня, тъй като тя не използва вода за изсушаване. Можете да бъдете уверени, че ръцете ви ще бъдат напълно сухи след употребата на Dyson Airblade. Благодаря за въпроса!